Golden Rose Velvet Matte mini karmini

Zdravo drage devojke!Kao što verovatno znate,pre nekog vremena mi je stigao paket iz Golden Rose-a i obećala sam vam recenziju svih proizvoda,tako da vam danas pišem o mini verzijama popularnih Velvet Matte karmina.

Kao što verovatno znate,ceo Balkan su zaludeli fenomenalni GR  Velvet Matte karmini,hvaljeni od velikog broja šminkera,blogera,jutjubera...Golden Rose došao je na sjajnu ideju da nam ove neverovatne karmine pruži i u mini verziji,i to u dva miksa boja.


Boje su birane po najprodavanijim karminima iz njihove standardne kolekcije,te su sve prelepe,kao što možete videti i na slikama.
Kvalitet i tekstura karmna su identični kao i kod njihovih prethodnika,tako da u koliko ste voleli originalnu verziju ovih karmina,ove mališane ćete obožavati!Idealni za putovanja,torbu,,bilo malu ili veliku,prosto ih je nemoguće ne voleti!
Mix 1


Mix 1 je mix sa pretežno nude nijansama,iskreno meni malo draži,idealan za svaki dan,dolazi u sastavu od šest prelepih boja,i to 02,10,12,14,19 i 01.


Kao što vdite,pored braonkastih i rozikastih nude boja,u ovom miksu našla se i jedna prelepa crvena ,tako da su boje zaista raznovrsne.Ovaj miks sam nosila na more,i bukvalno sam random uzimala boje,i svaka mi se uklapala uz svaki autfit,tako da je to još jedan veliki plus za ovaj miks!!!

Mix 2


Miks dva je miks nešto hladnijih boja,idealan za predstojeću sezonu jesen-zima.Sastoji se iz bordo,crvenih i braonkastih boja,u brojevima 16,17,18,20,23,27.
(prva boja je 16,moja greška..)

Zaista svaka boja je jedinstvena i prelepa na svoj način.Deluju smelije,ali su veoma lake za uklopiti da osveše neki nude jesenji look.Takodje,sve boje imaju različiti podton te neke vuku na ljubičasto,braon,rozikasto...


16. mi je nekako najviše prirasla srcu,jer sam je najviše nosila,ali mislim da ćemi i ostale boje odlično poslušiti narednih meseci.





Cena oba miksa je po 488,00 rsd,i svaki karmin ima po 0,5g.

To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se dopao.Pišite mi kako vam se čine ovi malci,i koji miks boja vam je privlačniji.
Takodje zapratite i Golden Rose instagram profil,kao i njihovu facebook stranicu
I dodjite da se družimo na mojoj instagram stranici

Коментари

  1. Ajmeee preslatki su, bas se u zadnje vrijeme jako cesto spominju. Meni osobno su nijanse iz mix 2 ljepse

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj kako su slatki i mali, sve nijanse su preslatke, divan post :) Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, jako mi se sviđaju baš su praktični maleni i preslatki <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    ОдговориИзбриши
  4. Aaa nisam prije viđala ove mini golden rose ruževe, preslatki su. Dosta me podsjećaju na avonove uzorke ruževa (ako si ikada koristila), inače bojice su savršene za predstojeću jesen

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Aaa nisam prije viđala ove mini golden rose ruževe, preslatki su. Dosta me podsjećaju na avonove uzorke ruževa (ako si ikada koristila), inače bojice su savršene za predstojeću jesen

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prvi put sam na tvom blogu i moram reci da sam se odusevila kad sam usla i videla da je isti posvecen makeup-u, koji je moja velika ljubav. Moram priznati da mi se svidja dizajn i rkeacija istoog. Vrlo si kreativna. Ovaj post sam rado procitala, jer do sada nisam imala prilike da se sretnem sa ovakvim ruzevima. Ja sam veliki ljutelj golder rosa, tako da trenutno razmisljam da nabavim neki od ovih. Brend je zaista kvalitetan, a i ja volim mat karmine, tako da je ovo super resenje. U celokupnosti, odlicno si uradila post, zaista imas stila za pisanje a i fotografije su jako gotivne. Od sad se citamo..

    Posetite i moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepi su,zaista! :)Odlican post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepi su,zaista! :)Odlican post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Prelijepi su a imam jih u orginalnoj velicini.. slatki su,odlican post

    ОдговориИзбриши
  10. Prelijepi su a imam jih u orginalnoj velicini.. slatki su,odlican post

    ОдговориИзбриши
  11. Preslatki. Br 27 san potrošila ceo full size, fenomenalna boja. :)

    Novi post je na mom blogu :
    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Slažem se,i ja planiram da uzmem full side 27-ice

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post, draga. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam odusevljena - tvojim pisanjem, fotografijama (cime fotografises?) i izgledom, bas je uredjen sa ukusom. Imam 23 full size, tamni su mi omiljeni, ali i nude volim. Samo ne podnosim crvene, pink i slicne. Nastavi da pises ovakve postove, super ti ide. Clan sam tvog bloga jer to definitivno zasluzujes. Mnooogo bi mi znacilo da pogledas moj blog i kazes mi sta mislis ♥ Klik na ime ----> Simona's diary Uclani se ako ti se dopadnu moji postovi :)

    ОдговориИзбриши
  14. Za sada slikam telefonom,iphone 6s mada planiram da nabavim neki aparat.Hvala ti na lepom komentaru,naravno da ću posetiti tvoj blog ��

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post,slike, bas mi se sviđa. Vidim da imaš super postove i želim te pratiti i podržavati, posjeti moj blog i uzvrati ako želiš :)

    ОдговориИзбриши
  16. Happiness is finding the little joys of life. As #Dear Zindagi in cinemas tomorrow so should be your favorite outfits of #Aliya Bhatt by just one click.

    Download #TOCH app and get started to watch and buy experience on the same platform.

    http://mytoch.com/

    ОдговориИзбриши
  17. #Weddingshopping elegant bridal attire, shop in a new way at #TOCH

    #Weddingseason #Bridallook #Accessories a recent movie #aedilhaimushkil with the bridal look of #Anushka designed by #ManishMalhotra with colors like red, peach,pink and golden. The #bridaljewellery #kundannecklace #Kundanearrings #polkanath#Jhoomar would make you glimpse saasy....

    #jewellery #pendant #jewels #glamour #fashion #shopping #silver #gold #bridalstyle #bridaldress #wedding #weddingdress #shopnow #lehengacholi #Indianwear #lehenga #Lucknowiwork #style #designer #clothing #fashionista #bollywood #weddinginspiration #Anushka #Ranbir

    Get the app now http://mytoch.com/ !!
    Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vogueme.toch
    iPhone - https://itunes.apple.com/us/app/toch-watch-discover-shop/id1147640817?ls=1&mt=8

    ОдговориИзбриши

Постави коментар